Takie tam różności

8.28.2006

[Opis ocenzurowano]

7 Comments:

  • Ja poproszę relację od obu strona po tym jak Marzenka przeczyta opis pod tym zdjęciem :D
    A co by sie do zdjęcia przyczepić to albo większa albo mniejsza ta głębia mi by pasowala ;-) i tak z lewej strony trochę pusto

    By Blogger pkordys, at 12:43 AM  

  • Na swoją obronę mam tylko tyle, że to nie ja robiłem zdjęcie;] no i były trudne warunki oświetleniowe:]

    By Blogger rogo_, at 3:21 AM  

  • jezeli chodzi o podpis pod fota to:BA!! a jezeli chodzi o technike to ja sie nie czepiam.nie mozna sie wiecej spodziewac po aparacie z zoltym napisem:P

    By Blogger kodak0, at 8:45 PM  

  • Cale szczescie, ze zloty... Pomysl jak wygladala by fotka, gdybym mial bialy napis 'Ca...' Grrr:/ Az nie chce glosno tego wymawiac:D

    By Blogger rogo_, at 10:47 AM  

  • Co to sie stało!? nie ma wolności słowa już?! Nawet w UK kaczory wprowadzają cenzurę?!?!?!? szok! naprawde rogo_ nie spodziewałem się, że dasz się ocenzurować ;-) A co napisów na aparacie... no cóż ja mam doświadczenie i z jednym i z drugim i myślę, że nie ma sensu się tu na ten temat rozwodzić... choć...

    By Blogger pkordys, at 12:48 AM  

  • ...choć? :P
    a wolności słowa nie ma nigdzie;) nic na to nie poradzimy... życie!

    By Blogger rogo_, at 1:17 AM  

  • pantofel i tyle... ;-)

    By Blogger pkordys, at 11:55 AM  

Prześlij komentarz

<< Home